Fika...



I dag har jag å Clara träffat Jonas och Tilda
och ätit lunch och fikat!!! Det var jätte mysigt!
Och vi måste absolut göra om det! Vi ska promenera
med våra hundar också bara det blir lite roligare
väder! Nu gillar Dogge snön (jag med) om den inte
blaskade som den gör nu.....
Blir ju bara blöt om fötterna.... S.U.C.K
Jag vill ha snö, sol och minus fem det skulle vara
super!!!!



Som sagt Dogge gillar att springa i snön!!!

När jag skulle gå hem från stan, så råkade jag glida in på
Gina där köpte jag ett par jeans leggins det är ju nya modet!
Jag kom i storlek S HÄRLIGT!
Men jag måste ju villigt erkänna att det kändes bra!
Men som sagt det är alltid ett MEN...!!! *ler* 
Och mitt MEN är att det hänger nån form av cykelring ovan
linningen *U.R.K*

Ha en trevlig fredags kväll!!!

Det ska vi ha, med mexicanagryta och tacos chips!
Och se Let`s dance sen får det bli morots dipp!
Inge godis!!! (måste tänka på cykelringen så att
det inte blir ett moppedäck... för att sedan övergå i ett
bildäck) Aldrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0