Förr rökte jag upp summan i månaden!!!

I går när jag skulle åka till Emma och Alva var jag in på babyproffsen.
För att köpa present till Alva en *dreggelkräksnusnäsdduk*
Och då sålde dom ut vagnar sitt egna märke Baby travel för 1495:-
Jag tittade och åkte.... *funderade* Jag har ju en bra vagn.... men den
är klumpig och tung! Men kostade ingenting!!!
Ska jag vara snål och ekonomisk? Eller ska jag köpa?
Sen tänkte jag när jag rökte så rökte jag upp ca den summan i månaden!!!!
I månaden uaaaaaaa.... Så jag åkte och köpte vagnen!!!!

På kvällen fixade vi mobilen ovanför hennes säng.... och skötbord!!!

Tack för en trevlig eftermiddag hos er Emma och Alva!
Trots att Alva bara sov!!! *ler* ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0