Hon gör mig så glad och lycklig!



Min lilla tjej hade magknip i morse, var tvungen att hjälpa henne igen!
I dag ska vi köpa tillägg utan laktos å se om det blir bättre!
Vi gick upp redan halv sju... nu sover hon i babysittern.
Jag ska slöa i soffan framför nyhetsmorgon, sedan ska vi ut å promenixa!
Och handla lite på ica, i dag ska vi annars bara vara hemma tror jag!
Ska träffa en vän i dag eller i morgon, vi får se! Hon sover nog nu.... så
jag kan inte ringa henne än, då blir hon inte glad på mig! ;-)
På torsdag ska jag åka till Romme med Sebbe å hans kompis Erik.
Dom ska åka skidor jag å Clara ska ta en tur till Kupolen i Borlänge.
Och så ska vi ta en promenad där uppe.... ;-) 
Det är sportlov å Sebbe vill så gärna åka skidor! Så vad gör man inte?
Det ska bli mysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0