Hungrig!!!

Jag gick på promenad ner till mötet igår.... jag blev själv på mötet *hm*
Det blev en promenad på nästan 9km totalt för jag gick lite mer.....
Det var precis 3km till Herrgärdsskolan...

På kvällen var jag till Ikea och barnenshus å shoppade....
Var tvungen att rymma hemifrån när Henrik målade trappen.
(pgav. lukten trodde vi men den luktade knappt  färgen)
Shit det blev snyggt... han ska måla en gång till i kväll!
Sen kommer bild! Vi flyttade ner Sebbans säng och sov i
vardagsrummet inatt rätt mysigt faktiskt!

Oj oj oj min lilla dam är så hungrig måste vara i nån växt period.
Fick lov att dubbla ersättningen idag.... Å hon tuttar som bara den
på brösten. I dag har hon mestadels skrikigt inte nöjd över nåt.
Nu sover hon äntligen i min famn. Hmmm... inte bara hon som är hungrig
jag med, hinner ju inte äta knappt när hon skriker konstant!

Nu ska jag lägga henne i vagnen äta lite å sen gå ut i det fina vädret!
Det får bli en tur ner till mälaren *smile* det är vackert där nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Klart vi ska ses snart! Har inget för mig nästa vecka vad jag vet, hur ser det ut för er? Vad är det för grejer du fått dubbelt av?

2009-02-13 @ 16:37:06
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0