I dag har jag....

Varit ute å gått måste ju öka på kilometrarna på stegmätaren..*ler*
Stegmätaren visar på 2½ mil nu efter tre dagar!

Jag har varit på stan och ätit lunch med Camilla och Sigge.
Pratat och myst, Clara sov hela tiden!

Sedan var Ulle med barnen här och fikade.... Ulle är lite nykär!

Var en sväng till Ikea köpte tyg ett svart-vitt som hette Stockholm
ska klä om en stor fotpall i vardagsrummet!

Shit vad jag är sugen att handla blommor, kuddar, tyger så här
när det nalkas mot våren!

I morgon ska jag, Clara, Sebbe och Sebbes kompis Erik åka till Rommé
Jag släpper av dom så får dom åka skidor och bräda. Jag och Clara åker
till Borlänge (Kupolen) och strosar där, sen ska vi oxså ta en långprommis!

10 mars börjar Clara och jag babysim det ska bli mysigt!
Hoppas jag då också kan simma lite, när babysarna badat
brukar dom bli så trötta så att dom bara sover och då kanske
jag kan simma lite! Skulle vara så skönt!
Vi kom i samma grupp som Oliver! Jätte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0