Min räddning... tror jag ;-)



Denna flaska köpte jag på Barnenshus och har blivit min räddning tror jag!
Det är en amningsflaska med amningsnapp.... Ni som följt min blogg vet
hur jag kämpat med amningen.
Men jag var tvungen att börja ge tillägg oxså för lilltösen växte inte som hon skulle!

Jag gav tillägg, tösen växte och brösten började sina och hon ville inte riktigt
suga... så jag köpte denna flaska och nu så suger hon bra, det är bra med mjölk
i brösten. Hon går upp i vikt...visst jag ger lite tillägg men det är inte mycket!!!

Flaskan fungerar så att tillägget kommer inte för fort utan mer som när man
ammar + att nappen är mer formad som en bröstvårta! Jätte bra för oss i allafall!
Värt att prova för den som vill fortsätta amma och måste ge tillägg också!
Litet tips bara!

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

hehe, okej.. man då har vi ju ungefär samma mak du å jag då! =)

2009-02-25 @ 10:04:50
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0