Mysig dag som mamma!

I dag har det varit en jätte mysig dag!
Först så mata jag lilltösen i morse halv sju,
sedan väckte jag Sebbe. Vi hade förberett
med att ladda kaffebryggarn, brett mackor odyl.
Vi hade också bestämt att inte prata med varann
förrän vi var på gång....
Det är nämligen så att mor och son har
*bad morning humör* Haaaaaaaa.....

Strax före åtta satte vi oss i bilen och åkte för
att hämta Erik.
Åtta lämnade vi Västerås.... Vid halv tio var vi framme
vid Romme Alpin. Där jag släppte av grabbsen.

Vi tjejer åkte till Kupolen för en dagsshopping!
Vi började med amning, semla och en cappuccino
på waynes coffe! MYSIGT!
Vi strosade runt! Jag köpte fler *drägelkräksnusdukar*
badtrosor inför babysimmet. Lite bas bodysar bla.svarta.
En mössa och kläning på polarn och pyret.

Åt en *snabb* lunch för då hade nämligen Clara tröttnat,
så jag bokstavligen kasta i mig lunchen!

+++++ fem plus till Kupolen dom hade nämligen ett
amningsrum som innehöll, sköna fotöljer, micro, toalett,
skötbord! Mycket bra! +++++

Det blev ett par jeans till mig och tre plagg från Esprit!
REA var det  och riktigt billigt!

4km gick jag på kupolen shopping center!
Fuskade eftersom jag inte gick någon motionspromenad
i dag! Så jag hade stegmätaren på mig när jag var där!
Tar igen det i morgon!

Klockan fyra så hämtade jag två trötta grabbar i Romme!

Halv sju var vi åter hemma igen trötta allihop!

Men det var en härlig dag att vara mamma i dag!
Sebbe nöjd och hade haft kul! Clara och jag riktigt mös!
Och vad hon har varit glad och pratat och skrattat idag!

Vi avslutade med ett skönt bad Clara och jag där vi sjöng
Imse vimse spindel eller jag sjöng och Clara log!!!!

Vad underbart det är att vara mamma om man bara njuter
och tar vara på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0