När jag vaknade i morse....

Så låg inte Henrik kvar i sängen...han målade....kunde inte sova lite byta jobbet ångest!
Men det hör till att man ska vara lite pirrig när man gör sån stor förändring!

Kul att han målar då blir det fint tills vi ska ha lite fest för Carro den 21/2 hon fyller
nämligen 20år den 18:de och så ska Sebban ha fest för sin kompisar den 20:de
så det blir fullfart nästa helg!

Lilla tösen ska till läkaren på två månaders kontroll på onsdag... så nyfiken på vad
hon väger undra om hon spräckt  4kg gränsen! Vi får se....

Oj hon hade så ont i magen i går, hade inte bajsat på flera dagar.
Så jag var tvungen att hjälpa henne.... sen så släppte det lite.

På eftermiddagen ska vi försöka ta en sväng till Ikea vi ska köpa en spegel till hallen!


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Åh, jag älskar IKEA! Nu blev jag sugen på att åka dit också...



Ha en bra dag!

2009-02-15 @ 14:36:10
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0