Nu väger mitt lilla gryn 3710 gram

Pappsen och jag tog en promenad ner till BVC (Hans sista sjukskrivningsdag)
Lilltösen väger nu 3710gr så nu jädrans ökar vi *ler* Ger endast tillägg 2-3ggr
efter amning nu.... fy skam den som ger sig *ler igen* Alltså mitt amnings slit
gav resultat... Det är nog som jag tror det går om man bara bestämt sig!



Efter vi vart på BVC gick vi ner på stan, Anita vår barnmorska tipsade oss
om att Åhlens hade fina baby kläder. Så vi tog en sväng dit!
Henke är nämligen jätte trött på alla rosa söta kläder. Så han fick välja
och han valde dessa..... Coola bodies faktiskt! Asbilliga det vara rea 25:-/st


Denna flicka köpte mina älsklingar åt mig (Clara & Henrik) Det är till mitt
pandora armband en flicka för Clara!


Sen ville han skämma bort mig lite mer så jag fick denna söta
blomma också!

Tack älskling vad go du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0