Promenerat, varit på kalas och städat!

Helgen har känts lång, det är skönt för oftast är det precis tvärtom.
I fredags tog jag en riktigt lång promenad, jag gick till Rocklunda
sedan ner på stan och sedan hem! Skönt jag blev super svettig...härligt!!!

Lördag tog älsklingen, Clara å jag en promenad ner på stan och rådde
om varann.... härligt!
På kvällen var vi hen till min bror å hans tjej å grattade bror som fyllde år!
Han bjöd på god mat, ( jag snuttade första gången på nästan ett år ) på lite vin.

I dag söndag städade vi.... Älsklingen städade mellanvåningen och jag övervåningen.
Källaren får jag ta en annan dag!!! Å så har jag tvättat spyiga kläder å handdukar.....
Tog en promenad i dag också med hunden och Clara.
Clara sov sedan två timmar i vagnen ute.
På kvällen var vi hem till några vänner och fikade. När vi kom hem hade våran
busiga hund tagit några av husses värktabletter (som han fått efter operationen)
Hmmmm.... bushund!!! Förrut en gång snodde han fyra muffins å käkade upp.
Våra gäster fick endast ballerinakakor till fikat denna gång.
Han är lite busig när han är själv! (Han har väl tråkigt)

Det har varit en skön helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0