Pyssel sugen igen!



Jag kom på att  Clara behövde ett vadderat
täcke att ligga på i köket. Träna nacken osv.
Så jag tänkte att jag syr ett och så kan jag sätta
fast lite grejer sen, så blir det som ett aktivitetes
täcke... Så här blev det! Jag köpte tyg på Ikea och
ett i stoppstäcke billigt blev det! För tyget räckte
till två örngott en sån där snusnäsduk!



Jag var tvungen att prova mig på att sy en sån
där modegrej hur lätt som helst.
Fler kommer det att bli! Sydde också en liten
rolig grej att ligga å titta på!

Med fantasin kan man skapa en heldel!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fy vad pyssligt och moderligt. Våga vägra pysseltrams! ;)



Varför göra själv när man kan köpa?

Hehehe...



2009-02-14 @ 15:56:06
URL: http://cronert.blogspot.com
Postat av: Erika

Cool skarf. Önskar att jag va duktig att sy eftersom oliver använder sånna.

2009-02-14 @ 20:23:02
Postat av: Nettan

Hahahaha Jonas saken är den att våga vara pysslig kan oxså vara coolt...hahahaha...

2009-02-15 @ 10:12:41
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0