Småbarnsträsket...eller?

I dag onsdag var jag och klippte mig, hm jag har hamnat i "småbarnsträsket"
Utan att jag medvetet ville det! Jo jag upptäckte plötsligt att det var fyra månader
sedan jag var hos frissan..... :-(  Men nu är det åtgärdat, lite toning på detta så!

Jag var hos mamma och åt lunch sedan tog hon Clara när jag klippte mig.
Jag stannade kvar hela kvällen hos mamma åt mat och tittade på arga snickarn.
Henrik och min bror slippade nämligen vår trapp hemma. Det låter och dammar
så Clara å jag ville inte vara hemma!



I morgon ska trappen målas det ska bli kul att den blir snygg!
Har ju sett ut som ja jag vet inte vad i två år. Vi ska ha den svart!



Jag sätter in bild sen när trappen är färdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0