Solens strålar påminner mig om att det snart är vår...

Åhhhhh.... vad det är ljuvligt i solen varit ute och promenerat meddans mannen legat på soffan.
Jag tror tom solen tog lite på kinderna *smile* När jag satt nere vid mälaren i den gnistrande
snön med solen värmande på mina kinder. Kom jag just på att jag faktiskt ska få njuta av solen
hela våren och sommaren precis när jag vill. Jag bestämmer helt själv om jag ska gör adet 06.00
eller 12.00 eller 16.00 eller 19.00 fööööörrrr jag är mamma ledig woooooooowwww..... vad lyxigt!
För det är en lyx att få vara hemma å ta hand om sitt älskade barn!
Vad vi ska ha mysigt i solen jag och Clara hela våren och hela sommaren!
Nån som är avundsjuk???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0