Tävling med mig själv!

I går var jag jätte pigg på morgonen, så strax efter nio var jag å gumman
påklädda å redo för morgon promenad. Så sagt å gjort vi var ute 1½ timme
med steg mätaren det blev ca:7km.
På kvällen sedan tog Henrik å jag en promenad igen så nu står stegmätaren
på 1,3mil på en dag. Inte illa va???

Så jag kom på att jag ska ha stegmätaren varje gång jag går ut och går!
Med Clara och hunden! Så får vi se vad det blir på en vecka!
En liten tävling med mig själv!

Hmmm...1,3 är väl inte så jätte normalt att jag går på en dag snarare 6-8km

Jag ska skriva nästa söndag eller måndag å berätta hur långt jag gick!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hurtbulle! Jag ska ut och springa nån dag snart, nu jäklar ska fläsket bort :)

2009-02-24 @ 08:15:28
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0