Trappen svart som natten....*asg* /mrsnatten


Nu är trappen färdigmålad, lite justeringar
bara sen så!
Tulpanerna som jag ställt i trappen fick jag idag
av min älskling på vår 6 årsdag.
Det är nämligen så att vi träffades 6 år sedan....
Jag älskar tulpaner vilket han vet och dessutom
vita blommor!

I dag slutade Henrik på sitt arbete och börjar nytt
på måndag! Spännande för honom!

Hmm klockan är mycket nu borde lägga mig.
Men min lilla tös ligger här i sängen brevid och
prutar och fiser så jag lär nog byta blöjan nu!
Å då kommer hon vilja äta lite oxså, så sova blir
det inte! Om vi inte somnar mitt i maten för.....

......  i går natt vaknade Henrik och tittade på oss!
Då låg Clara med ett stadigt grepp om min bröstvårta
med öppern mun och vi sov som stockar båda två!
Hahahahah.... Måste sett lustigt ut!

Natti natt mitt i natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0