Trött i dag!

I dag känner jag mig trött, trots att lilltösen sovit bra i natt!
6 timmars pass *ler* ögonen känns tunga och det kliar i dom!
Urk jag har haft stickningar i kroppen i natt!
Har det i dag också.... alla mina promenader har satt i gång
sista vätskan tror jag. Det känns som det i allafall......
Jag får på mig vigselringarna nu. Men inte mina vanliga skor....
stövlar osv. utan bara mina jogging skor!

Det känns som om jag kanske ska ha en sov dag och gå runt
i mysbrallor...men jag skulle behöva gå ner på stan å uträtta
några saker också!

I dag går mina auktioner ut på tradera jag har fått i hop lite slantar.
Hmmmm..... så då kan jag ju shoppa nytt!!! Eller så kanske jag spar
dom!!!???

Jag har en tens apparat på blocket till salu *funderar* om jag ska sätta
ut den på tradera kanske?
Eller är det någon gravid här som önskar köpa den? Så hojta till!!!

Nu ska jag dricka lite kaffe få se om jag piggnar till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0