Tröttheten gick över som tur var!

Usch ja jag kom igång på eftermiddagen efter att ha druckit några
koppar kaffe.... och tagit en "powernaap" (hur stavas det tro *tänker*)

Stor handlat på Maxi urk vad jag hatar det! Som tur var sov lilltösen så
det gick smidigt!

Var sedan å tvättade bilen (i maskintvätt) min man lovade att sköta bilen
när vi köpte ny. Och vi har en så gott som ny nu! En -05 Volvo V70
Men inte blev han speciellt duktigare nu på att sköta bilen!
( Ja jag är lite pedant jo jag vet men jag är rädd om mina saker)

Sedan har jag paketerat alla mina sålda grejer på tradera och vägt
dom och sedan mailat alla köpare.... Det tog tid kan jag lova!

Jag och Clara har badat i dag, så mysigt ammade henne en sväng i
badet gissa om vi mös!

Vilken tur att mina svärföräldrar sponsrade oss med mat i dag!
Vet inte annars hur jag skulle ha hunnit! *ler*

Det blev en *busy* dag hmmmm....
Det ska ju ammas också och tillägg ska göras....

Förresten i morgon ska vi till BVC spännande å se vad stumpan väger!
Hon är stor nu tycker jag! Å vad hon äter! Jag ger inte så mycket tillägg
utan kör på med amningen. Men hon har börjat spy jätte mycket!
Sebbe spydde oxså mycket!
Jag har tydligen "spymjölk" i tuttsen *ASG*

Min käre man har drabbats av något virus, jag tror det heter:
"Klistrad vid tv virus" Har ni drabbats av det någongång?
Vad ska man ha för antibiotika? Jag inbillar mig att det biter mest på
män? Viruset alltså? Hmmmm.... På fredag börjar han jobba igen efter
blintarms sjukskrivningen.... tror ni att jag tycker att det ska bli skönt?

Rutiner Clara å jag måste få våra rutiner....

Nu ska jag sussa natti natt på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0