Trollungen väger över 4kg

I dag har jag varit på två månaders kontroll med trollungen!
Hon hade gått upp nästan ett ½kg på tiodagar och växt 4cm inte illa....
Undra på att jag tyckte att stl.56 plötsligt var så litet.
Så nu är allt i 62 framtaget och tvättat och 56 nerpackat!
Dessa kläder fick Clara i dag utav Carros mamma Marja.
En jätte fin Hello Kitty kläning i mörk lila och en grå kofta
det var i stl.68 men det var bra, kul att ha nåt att plocka fram sen!



Och dessa har pappa Henke köpt till tjejen!
Också i stl.68 blir förhoppningsvis lagom i storlek
när värmen kommer!!! Bara så tufft juuuuu....




LUNCH MED JONAS!
Efter Bvc besöket lunchade vi med Jonas och Tilda!
Jätte mysigt! Vad skönt att prata "vuxen prat" med nån.
Det blir inte mycket blöjprat när vi träffas utan mer annat.
Vilket oxså behövs så att man inte totalt fastnar i bjöjträsket!
*stort smile* vuxen prat oxså med tanke på att jag har huset
fullt av ungar *ännu större smile*

Jaha jag klockan är mycket som vanligt! Men det är ända egna tiden
jag lyckas få det är vid midnatt! Även om det tär på min sömn så
behöver jag få sitta här med min tekopp själv!
Lilltösen ligger här brevid och pratar i sömnen!!!
Och släpper en å annan fis!!!
Ja å stortösen firar sin 20årsdag i dag! (Eller rättaresagt igår)
Så hon är nog ute på galej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0