3155gr jiiieeeee... vi är bäst!

Jaha ja.... envishet ger resultat... lillsötis hade gått upp från
2965gr - 3155gr på fem dagar.
Vad skönt! jag vill ju så gärna amma henne och inte börja
med tillägg. För då brukar amningen avta när man väl börjar
med tillägg. 

I dag i vlt stod det just om amning att vi västmanlänningar 
ligger sämst till när det gäller amning.
Det är inte lätt att få det att fungera bra när man är en stor familj.
Allt är mycket stressigare denna gång.
Om jag jämför med när Sebbe var liten.

Nu ska alla ha sitt... inte bara lillbäbis.
Och så ska man fixa å sköta ett hem med 5-6 personer.
Gissa om jag har tvätt???
Träningstider som skall passas, men det får mr.H se till
att sköta... köra och hämta.
Ja allt som hör ett hem till och husrenovering... osv...osv...

Det som är mest jobbigt, kan jag tycka är att få den moderna
familjekonstruktionen att fungera...smärtfritt...
jag tror att det är omöjligt!!!  Att uppnå det!!!

Jag har en vän som ska separera pga. att dom inte efter
många årsförsök klarade av att hålla ihop pga. den moderna
familjekonstruktionen.
Det är f-n det svåraste jag gjort!

Jiieeeeee.... Clara och jag är bäst! Vi fixade upp vikten!

Hahahahaha jag tänkte så här att jag skall inte hamna i "Blöjträsket"
Men jag hamnade i "Amningsträsket" i stället!!!

Hihihihihi men det är väl så att vara hemma med småbarn.
Allt liksom fokuserar kring det... iallafall så här i början.

Det känns som om jag skulle kunna sitta med lilla Clara
hela dagarna å bara snooza på henne.

I dag så var det en konsert på tv med Robyn shit vad Clara blev lugn
av musiken. Hon bara låg å tittade och lyssnade!
Jag får ta å köpa Robyns album kanske?!!!

Näe...nu skall jag gå å snooza på min söta prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0