Bärsjal kunde aldrig tro att det var såååååå mysigt!!!



Sagt och gjort....som ni sett har jag funderat att införskaffa mig en bärsjal.
Och det gjorde jag, jag kollade på blocket där hittade jag en Sino Looma.
Och hon som skulle sälja den bodde på Oxbacken *hahahahaha* passade
mig perfekt. Jag fick den för 350:- den var som ny jätte fin!!!
Passade min nuvarande ekonomi bra oxså *hahahahaha* med tanke på att
jag missat å fylla i föräldrapenning så jag får inte ett öre denna månad.
*SUCK*  Tur att man har lite besparingar.... Får leva snålt!!!


Clara såg lite förvånad ut till en början.... men sen så njöt hon som bara den!
Snoozade och somnade som en stock! Och jag har hunnit göra en massa
i kväll.... Åhhhhhhh...så mysigt å ha henne så tätt intill mig!
Jag kunde aldrig tro att det skulle vara så mysigt!!!
Väl investerade 350:- absolut!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket kap!!! Precis likadan som min. Det är så mysigt.

2009-01-21 @ 09:15:24
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0