Carrobarro min stora prinsessa...


Carro och Clara


U.S.C.H min stora tjej har flyttat.
Och inte hade jag trott att det skulle
göra så ont i hjärtat....

Det är dax för tjejen att klippa navelsträngen
med mig. Men vad tomt det känns!
Hennes rum ekar... och jag saknar hennes
röra redan och rummet har bara varit tomt
sen i går!

Jag trodde inte att det skulle kännas så här,
eftersom hon ofta varit borta typ en vecka
i streck hos sin ex pojkvän J

Men nu när hon flyttat påriktigt så kändes
det mer än jag trodde.
Hon har ju faktiskt bott med mig sedan 93
Alltså i nästan 16år.

Men Carrobarro det finns alltid en sängplats
här för dig och det är bara å komma å äta
när pengarna tryter... *smile*

Jag älskar dig gumman som min egna dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0