Clara min älskling har inte gått upp så bra i vikt!

I dag var vi på BVC första besöket!
Clara hade inte gått upp så mycket i vikt sedan vi kom hem!
Så dom ville att jag skulle väcka henne å amma varannan timme.
Känns inget vidare att väcka henne, men hon måste ju gå upp!
Jag vill ju helst inte börja med tillägg jag vill amma.¨

Det fungerade ju så bra med Sebbe, men det är klart, det har ju
varit lite upp och ner. Så mjölken kanske har sinat lite?!!
Jag har bla. varit på min morfars begravning. Det gör ju att jag varit
ledsen och nerstämd. Dessutom min knöl som jag har på bröstet,
gjorde mig ju orolig! Tänk om jag har nåt allvarligt?!!
Jag ska ta bort den på måndag hos min husläkare och så skickar
dom i väg den på analys. Det är iaf en sk. melanom......

Det började med en blödande grej (som en liten blodblåsa) frampå bröstkorgen,
den har blödit till och från sista delen av graviditeten.
Efter Clara föddes växte den och blev som en liten tumör 1x1cm
as äcklig och den blöder konstant!

Dessutom så har denna jädrans vätska inte gett sig helt än!
Och det sticker i kroppen!!! Och bränner i händerna på nätterna.

Så det kanske inte är konstigt om mjölken sinat om mamman är orolig
och ledsen kan nog mjölken påverkas...tyvärr utan att jag vill det!

Nu i dag har jag och Clara bara fokuserat på amningen.
Jag skall strax lägga mig hud mot hud med henne och amma igen!
När jag nu skall amma varann timme känner jag mig verkligen som en
vandrande "mat tant" hahahahahahah

Tio pappa dagarna varför har man dom? För att spela xbox, sitta vid datorn och tvn?
Och sova? Eller? Ja jag vet inte!!!??? Jo visst har han pysslat också.....
men jag tycker nog att lite mer skulle han kunna kosta på sig!!!

Vad skönt det var att "ogga" lite känner mig inte på topp idag bara!
Det är nog bättre i morgon!!! *smile*

Tack alla för alla gratulationer och alla fina presenter och blommor!!!

Näeeee..... nu ska jag mysa med min lilla dotter!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Uscha då. Lät ju inte helt skojs. Men det blir bara bättre och roligare...... :)



Ge karln en känga i baken, du ska väl bli ompysslad nu :)

2009-01-04 @ 19:16:27
URL: http://cronert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0