Dagens outfit...



I dag har jag på mig en kjol i grått från Esprit.
Knä strumpor från Gina tricot grå med liten rosett.
Leggins H&M kofta H&M kofta är ett måste när
man ammar *smile*
Jag anser att man inte behöver strosa runt i mysbyxor
å flottigt hår bara för att man är småbarns förälder!

Jaha i dag ska jag på Ikea med Emma å Alva
ska bli jätte kul!
Sen ska jag hälsa på min älskling, på lassarettet
han opererar blindtarmen idag... han har legat där
i natt det var tomt här hemma.... Vi saknar honom!
Sen i kväll ska jag till Uppsla med svärmor å hälsa
på Henkes syrra å bror!



Nu ska jag åka så att inte Emma å Alva får vänta!
Gå gärna in på Emmas blogg ligger som länk hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0