Innebandy, hockey och myskväll...



I går var mormor och moster Ellinor och hälsade på Clara
och oss förstårs!  Vi fick en bukett tulpaner och Clara fick
en miniros av Ellinor. Sött!!!

Och jag kunde inte motstå att köpa en såndär söt nappburk
som Alva och Emma hade fått. Den är bara såååååå söt ju!

I dag har dagen gått i sportens tecken (som vanligt i vår familj)
Sebban hade Innebandymatch mot Rönnby i morse stortorsk 
1-10 Sedan var vi till JM hallen där Sebbe var inlånad till -94:orna
även dom torskade....3-7 Men Sebbes lag vann i går i Falun 3-0

På eftermiddagen har vi bara haft mys.... Henke, Clara och jag!
Tacos har vi ätit i vardagsrummet det ni!!!! Hahahahahahahah
dom som känner mig vet vad jag tycker om mat i vardagsrummet.
Vi tittade på en film....
SOM MAN BÄDDAR... Jag skrattade så att jag kiknade, Clara låg i min
famn tittade på mig och såg fundersam ut!!!??? Mamma vad sysslar du med?
Såg det ut som hon tänkte när hon studsade friskt!
Filmen handlade om ett par som fick barn och om vaknätter och hur
bla. pappan löste det.... Det skulle vara typiskt Henrik att lösa det på
samma vis *ASG* med i filmen var min favvo Mikael Persbrandt  
och dessutom Alexander Skarsgård och Sanna Bråding.
En komedi från 2005 jag kan rekomendera den speciellt till alla
småbarnsföräldrar *Smile*
Jag ska ta med den till svärmor så ska hon få låna den (hon gillar också M.P)



Nu ligger vår lilla tös i soffan och sussar så gott!
Hon vill gärna vara med i centrum vare sig hon sover eller ej!
Där det är ljud och rörelse, det är bra att hon är van med ljud!
När hon vaknar ska vi bada henne. Ska titta på körslaget i kväll
och gotta oss lite med banana split....
Hmmmm.... jag får gå en extra promenix nästa vecka *ler*

Ha det gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0