Jaha ja... jag levererar tydligen bara minimjölk S.U.C.K

Hmm...20 gram hade tjejen bara gått upp....
Typiskt!!! var till BVC i dag lilla Clara hade inte gått upp i vikt!
Endast 20 gram och det är ju inget att skryta med!!!

Vad besviken jag blev, vi som kämpat så med att pumpa
när jag hade mjölkstockning. Såriga bröstvårtor osv....
När det precis kändes som om allt släppt och det kändes så bra!
Så har hon inte gått upp i vikt! Så nu måste vi ge tillägg i allafall,
jag som inte ville det!
Risken är ju att amningen sinar då! Men vi kämpar vidare!!!

Fick svar från läkaren hudförändringen var ofarlig, gud så skönt!!!

I dag på BVC träffade vi Emma och Alva vi var ner på stan och fikade!
Det var så skönt att bara sitta och mysa och prata!
Vad roligt att funnit en ny vän!!! Vi ska träffas mera och promenera och
fika men vi ska då bara fika nyttigt!!! *Smile* För vi har några kilon kvar
att brottas med!!!

Just nu ligger min lilla tös i bärsjalen och sussar!
Ska amma henne snart igen....... och ge tillägg *suck* det vill jag ju inte!!!
Men hon måste ju gå upp i vikt det är ju viktigast!

I morgon ska jag ta en riktig låååååååånnngggg promenad!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0