Köpt Mina Första År pärm i går....



I går gick jag och min man ner på stan å Clara förstårs!
(Vi har inte grabbsen denna vecka)
Vi åt lunch på Vivaldi och tog en fika på coffehouse.
Vi gjorde diverse inköp bla. annat denna Mina Första År pärm.
Jag/vi valde att köpa en pärm, vill rekommerndera det till er som inte köpt än!
Jag hade en sådan pärm till min son och jag tyckte det var suveränt pgav. att
jag då kunde sätta in plastfickor där jag kunde spara roliga minnesvärda saker.
Som första teckningen, biobiljetten, födelsedagskort, extra foton osv osv...

Jag ska villigt erkänna att jag även uppdaterade min garderob lite *ler*
Min man ville nog uppmuntra mig lite... känt mig trött å ledsen senaste dagarna.
men det är väl hormonerna och amningen. Inte minns jag att det var så här ¨
jobbigt med Sebbe. Jeg läste på Emmas blogg i dag att hon pumpat och gett
med flaska. Det ska jag göra nu också, har precis kokat pump och flaska!
Jag kör vetekudde och värmer bröstet har även masserat det!

Just nu sover Clara på pappas bröst i soffan! Skönt! Jag känner att jag måste
vila mig lite *ler*
Det är jätte mysigt när pappsen är hemma men samtidigt vill jag få vardags
rutinerna att fungera. Jag har fler vänner som vill träffas och fika och promenera.
Jag längtar till att komma ut och promenera, jag promenerade mycket i går och
det känns att kroppen inte är i form än, fick ont i svanken!
Men det är bara å köra på så går det nog över! Värst är faktiskt tuttsen dom
gör så ont speciellt ena.

Nu ska jag pumpa!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida www.gotteochvi.com

Hej!

Tack så jätte mycket, vad kul att du gillar den =)



Vi bor ca 6 mil utanför Umeå. Jag, Algot och min fästman.



Vart håller ni hus?



Fortsatt trevlig helg/ www.gotteochvi.com

2009-01-17 @ 10:34:36
URL: http://www.gotteochvi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0