Lite bilder från i går!!!



Clara och våran hund Dogge ligger och myser!
I bland  tycker Dogge att Clara är lite högljudd då lägger han sig under
köksbordet! Men han är stolt när vi är ute och går med vagnen!

Vi var ute och gick i går en sväng ner på stan och handlade lite presenter!
Jag trampade på så att svetten lackade skönt var det!

På kvällen skrek lilla Clara i sju timmar från klockan 17-00 men sedan
sov hon som en stock till kl.6.30 i morse... Sex timmar.... vad sköööönnntt!!!
Hon hade magknip i går kväll, hon var helt otröstlig!
Jag funderar på att köpa en bärsjal!
Vet inte... berätta gärna vad ni tycker om bärsjalar ni som har eller har haft!!!

Syrran berättade att det var bra med bärsjal likaså Emma min bloggvän och
vän från föräldragruppen. Har en bärsjal det ser jätte mysigt ut...juuuu.....
Min man tycker det verkar bökigt men han behöver ju inte andvända den *ler*

Förresten jag ska passa på och tacka min syster Anna-Carin och hennes familj
för alla fina saker och kläder Clara har fått ärvt från dom!!!

Nu ska jag sätta ut lite mammakläder på tradera och tjäna lite money så

att jag kan gå ner på stan å shoppat nytt... hahahahahahahahahahahahah

För shoppa kläder är kuuuuulllll!!!!


See you!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0