Lite smått och gott hur min dag ha varit....



Min man skickade ner mig på stan i dag!
Han ville skrapa färdigt trappen och då tyckte
han att jag och Clara kunde gå ner på stan i
stället för att lyssna på oväsendet!
Så vi promenerade ner och strosade runt åt
lunch och fikade!!!
Trappen börjar se riktigt bra ut nu!
Nästa helg ska vi eventuellt måla den.
Det kommer bli kul efter att ha haft trappen
så ful och sunkig i två år!



Jag kunde bara inte motstå denna
söta Hello Kitty pyamasen i dag!
Köpte den på H&M jag hade present kort
där eller rättaresagt Clara hade det!
Så det kostade ju mig ingenting!
Visst är den söt?!!!
Det finns så mycket sött till tjejer!
Å en så söt tjej som Clara ska ha sött!!!



När jag blev gravid gick jag med i Libero
klubben. Där skrev jag nämligen gravid
dagbok under hela graviditeten.
Som jag nu har beställt det ska bli spännande
och se hur den blir!
Jo när jag blev medlem blev jag lovad ett
välkommspaket när bäbisen kom. Att
jag skulle få det på BB. Vilket man inte fick
utan man fick ju bara baby bagen med pampers
blöjor... så jag slängde i väg ett mail till Libero.
Och gnällde lite.... och titta vad som kom i dag
ett paket från Libero med massa smått och gott!
Åhhh jag som gillar paket.... *Hihihihihihihihhihi*
Så ni som är medlem i Liberoklubben och inte
fått detta paket... ring eller maila dom!!!

Paketet innehöll:
En väska
Ett litet paket blöjor
En scarf
En mössa
En skallra
En barnvagns mobil (Blomma)
Engångs underlägg
Rabattkuponger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0