Morötter och dipp så att vi ska bli lite fit ;-)



Ja denna helg har bestått av lite nyttigare *food*
Nu är det så att min kära man har lovat att dra ner på godiset.
Då menar jag smågodis... han lovade att göra det när jag slutade
röka och det är ju snart ett år sedan ;-)
Eller han lovade närmare bestämt att sluta med godiset
(men så hård ska jag inte vara, men han kan tro det ett tag)

I allafall i helgen har vi ätit morötter med dipp och tusan vad gott det är!¨
Och mycket nyttigare än godis, chocklad och sånt!

Vi är inte fanatiska på nåt vis men vad tusan vill faktiskt tappa några
kilon till..... innan sommaren!

Vi har varit ute och gått också och gissa om det är skönt att få röra sig igen!
I lördags gick vi en mil och på söndagen ca en halv mil....
I raskt tempo vad skönt att bli svettig! Och få frisk luft! Bara att få komma ut!
Efter att ha legat plattfall med svullna stickande ben i soffan i två månader!!

Det är så skönt att vara på G igen!!!

En röst i natten säger Natti natt!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Bärsjalen är från babydesign.se, dom har en butik på erikslund, hemma i sitt hus. Den kostar 750 kr men den är jättebra! Alva älskar den. Jättebra mot kinkiga barn, Alva blir lugn efter bara någon minut sjalen. Kramar!

2009-01-20 @ 07:01:44
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0