Sköööööön promenad....


I dag har Sebbe, Clara och jag varit ute på eftermiddagen på långpromenad.
Vi var ner till mälaren och ut på isen.... Sebbe skrev Sebbe i snön!
Vad skönt det är att äntligen kunna röra sig som folk igen!!!
Men jag är så less på stickningarna i kroppen, känns lite olustigt faktiskt!
Jag vet inte om jag har vätska kvar eller vad det är!!!

I dag har jag haft fullt upp varit och handlat två gånger.
Varit ut med hunden tre gånger. Tvättat fixat med disken osv osv...
Och ammat å ammat å ammat!!!!
Nu har jag fixat fredagsmaten men ingen tycks vilja äta den!
För trots att jag sagt att den står på bordet så gör ingen en antydelse till att äta...
Är sååååååååå tröööööttttt på att tjata på alla mina *ungar*

Hoppas ni får en trevlig fredags kväll!!!
Själv ska jag lägga mig å snooza på min underbara dotter!!!
Å amma henne och sjunga lite för henne å slösa all min kärlek på henne!!!

See you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0