Solen lyser in genom fönstret!



Jag och våran hund Doglas kallas Dogge!
På bilden har jag mina nya jeansen på mig som min man köpt åt mig!
Dom är så sköna och snygga! Inköpta på Vero Moda. Tack älskling!
Klockan jag har på mig fick jag i julklapp och den är köpt på Ur och Penn.

Kolla in solen som skiner å snart är våren här!!! UNDERBART!!!

Enda nackdelen är...... och jag vet att ni vet vad jag menar!!!!
Joooooo.... man ser allt damm så tydligt när solen skiner in.
Och inte snacka om hur fönstren ser ut då??????????

S.U.C.K blunda blunda och blunda är det som gäller!!!!
*hahahahahahahahaha*

                                                     Putsa fönstren får det bli senare..... *SMILE*

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ooh, vilken söt hund :)

Perfekt blandning..

Kram

2009-03-15 @ 21:41:48
URL: http://labellaviiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0