Stora tjejen flyttar ut och lilla in!!!



I dag har Henrik och jag bara renoverat och grejat!
Vi har varit hemma hos Carrobarro vår tjugoåring (snart hon fyller 18 februari)
Hos henne har vi tapetserat och borrat! Hon börjar få riktigt fint i sin lägenhet.

Sen när vi kom hem så tapetserade vi Claras rum.
Så här blev resultatet.... fint tycker jag! Detta är den "flickiga" sidan av rummet.
Andra sidan är mer "cool" men det är inte klart så fler bilder kommer sen!

I dag har Clara varit mer ledsen än vanligt, troligtvis magen som spökat!!!

I morgon ska vi till BVC får se hur hon har gått upp!!!

Oj vad besök vi har haft och vad mycket fina presenter Clara har fått!
Jag / vi är förstummade.... TACK TACK OCH TACK IGEN ALLA!!!!

Från Clara, hennes pappa & mig!!!

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Gud vad fint!! Super snyggt!! Underbar tapet!!



Kramis

2009-01-14 @ 00:44:00
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Erika

Superfint!!! Du är duktig när de gäller inredning Nettan.

2009-01-14 @ 16:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0