Trött jag känner mig...

I dag har jag en blääääää dag!
Har vaknat i flera dagar med bortdomnade händer.
Framförallt höger hand!
Jag måste väcka pappsen på morgonen så får han morgon
byta på Clara. Jag törs inte det när händerna är så...

När jag varit uppe en stund så blir det lite bättre.
Tusan också läkaren sa att om det inte går över
måste jag operera å det är ju inge vidare.

Hur ska det gå, lagade mat med Clara ammande samtidigt
i dag... Badade henne och stekte korv också.
Det är tur att man är kvinna annars skulle det inte gå.
Tvingade Sebborna att dammsuga.

På nätterna när jag går upp och gör toalett mellan amningarna
hänger jag tvätt!
Det gäller att planera... *suck* det blir skönt när pappsen börjar jobba.
För då förväntar jag mig ingen hjälp när han inte är hemma.
När han är hemma blir jag bara sur när han inte fattar
vad han behöver göra.

Jag skriver det som ingen annan törs och ids....
För att det bara är en dans på rosor att ha en stor familj å
smått är båg. Det är för det mesta bara mysigt!!!
Men inte alltid!!!
Jag tror säkert att de flesta håller med. Och så är det inget vidare
när hormonerna stampar jämfota och den man lever med inte
har nån förståelse.....

Hahahahahahaha jaha då har jag oggat igen då!!!???
Undra vad H skulle skriva om mig om han hade en blogg???
Det skulle jag nog inte vilja läsa!!! *ASG*

Men dessa nänder och stickningar i min kropp gör mig på
dåligt humör! Att jag inte får sova pga. av det och inte
pga. att min dotter bänglar... Hon är jätte duktig på nätterna!

Jag älskar mina barn! Mest i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart det inte är en dans på rosor varje dag att ha en stor familj. Tycker du är duktig som fixar det! Jag har fullt upp med en liten krabat och har dessutom en karl som hjälper till massor! Var stolt över dig själv! Dessutom har jag skaffat mig en egen blogg nu... Vi hörs!

2009-01-09 @ 07:55:06
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej igen! Det gick jättebra på BVC, lilltjejen växer så det knakar, har ökat med 500 gram sen förra tisdagen och väger nu 3460 gram, 52 cm lång! Hon äter som en häst och det ger visst resultat. Hon ligger fortfarande lite under på kurvan så det ska vara i proportion till längden men det börjar jämna ut sig. Ser också fram emot att försöka få in lite rutiner i vardagen, Jimmy börjar jobba igen på måndag...

2009-01-09 @ 16:42:55
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0