Underbar morgon!

I dag gick jag upp satte på kaffe och satt mig och amma framför
tv4 godmorgon. Min lilla ängel somnade sedan i min famn så skönt!
Jag lade henne i vagnen och nu har hon sovit i två timmar.
Jag har duschat, plockat och grejat, nu sitter jag här!!! 
Åhhh vad mysigt nu skall jag gå å väcka henne strax å amma igen.
Sedan ska jag och Clara gå ut med våran hund Dogge.
Klockan 13 ska jag vara på BVC och väga vår lilla tjej, där ska jag träffa
Alva och hennes mamma Emma vi ska gå och ta en fika på eftermiddagen!
Pappa Henrik jobbar sin första dag i dag sedan 19 december det är skönt
att han jobbar så att vi tjejer kan skapa vardagsrutiner.
Men jag måste erkänna att jag saknar honom nu!!!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, tack för idag och jag tror att nappburken är från Nordik :)

2009-01-22 @ 19:25:04
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/
Postat av: Emma

Förresten, skicka över länken som vi pratade om :)

2009-01-22 @ 19:26:49
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0