Vilken tjej alltså...

Clara bänglade liet i går kväll fram till 23.00
Sedan somnade hon mätt och belåten och
vaknade kl.6.30 woooooowww....
gissa om jag blev rädd? Trodde nästan det hänt nåt?!!
Där låg hon å sussa så sött! Fick lov att väcka henne
för att äta...shit nu har hon ju sovit över ett mål och
hon som inte går upp i vikt så vi får mata som bara
den idag på dan då.

Ja ni hon fortsatte vara glad och go! Låg unde babygymmet
i en timme. Men hon tittade inte på grejerena som hängde där
utan hon tittade ut genom fönstret på balkong dörren.
Vet inte vad det var som fångade hennes uppmärksamhet.
Jag passade på att sätta ut annonser på tradera, nu ska alla mamma
kläder väck!!! Så att jag kan shoppa nytt!!!

Nu ligger lilltösen på pappas bröst å sover jag ska ta en dusch.
Sedan amma sen ska vi åka å äta söndagsmiddag i Ransta.
( Hos svärföräldrarana) Skönt att slippa tänka på mat!
Vi ska låna bil av dom också för Henke är i Virsbo och jobbar
och jag behöver bil i veckan!

Vi hörs!!! Jag har haft en jätte skön å mysig helg!
Hoppas att ni också har det?! Jag vet att Jonas varit i Sälen och
Emma och Alva i Falun hos mormor.
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0