Baddag på Östraholmen =)


Påväg till Östraholmen på båten, Clara såg faktiskt lite förvånad och
skeptisk ut till en början. Båten mullrade och lät en del och så fläktade det
friskt men sen så sprattlade hon av försjusning....


Vacker bild!!! Vårat hotell Utterinn där man sover under vatten ytan....


Östraholmen mysigt!


Mitt nya parasoll som jag fick av syrran i födelsedagspresent, mycket
bättre än det jag hade köpt! Det här var mycket tjockare med en praktisk
väska till!!! =)


Gos och mys!!


Sen trött och sov!!!

Clara och jag hade en sån mysig dag på Östraholmen, vi badade i 25gradigt
vatten... åt mat, mös och gosade! Det fläktade skönt där, problemet blev att
parasollet inte ville hålla sig still (jag fick inte ner det i hårda marken)
Ett äldre par iakttog mig en lång stund när jag trixade och fixade för att få
parasollet att hålla sig på plats. Jag försökte binda fast det i vagnshjulet.
Lägga fikaväskan så att det inte skulle blåsa i väg till slut ställde jag vagnen
brevid och stoppa ner det mellan sittdelen och chassit.
Mannen i det äldre paret skrattade å sa att han listat ut det för en bra stund sen!
Nähä du sa frun det hade du inte alls *ler* Men däremot sa frun så skulle vi
haft en videokamera och filmat dig och skickat in på nån tävling som hon läst om
då hade vi nog vunnit.... Tur att man kunde roa ett äldrepar *ler*
Jag sa till mannen nu har jag roat er så du får hålla ett öga på min sovande dotter
meddans jag tar ett dopp!
Mycket trevligt par vi pratade om allt möjligt! Tur att dom inte hade videokamera
då kanske jag med mitt parasoll hade legat ute på "you tube" nu *ASG*

En mycket mysig dag!!!! Med sol å värme!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad härligt det såg ut! ^^

2009-07-03 @ 06:42:32
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0