Baka baka kaka rulla rulla bulla....

Pizzabullar,kanelsnäckor och matbröd blev det gjort i dag!
Känner mig som en riktig *bullmamma* för en gångs skull.
Till övriga familjens jublande glädje *hahahahahahahaha*

Packat det mesta också, vad grejer man behöver när man
har en liten Clara 7 månader har mesta packningen....
Vagn, blöjor, kläder, kräkduckar, mat osv osv

Clara fyller 7 månader idag jösses vad tiden går!!!
Clara gör så mycket framsteg i rasslande fart sitter nästan
själv, ålar sig bakåt och ligger och snurrar, älskar att äta kex!
Och tanden syns riktigt bra nu!!!!
Min älskade ängelprinsessa Jag älskar dig så mycket!
Och njuter av att du finns och att jag ännu en gång efter
16år fick bli mamma igen!!!!

Oj...solen skiner har knappt märkt det eftersom jag stått i
köket mestadels och svettats av ugnsvärmen!
Ska bli mysigt att åka i väg en liten semestertur faktiskt!

Ett par dagar är vad tonåringen klarar av *ler*
Jag är så glad att han vill följa med!!! Min älskade son!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, jag hade gärna passat på att vila då Ludde vilar. problemet är ju att han inte sover nåt. Han är ännu vaken. Sen kl 4 imorse. trött och grinig. Jag försöker söva honom nu men det går inget vidare. Tålamodet tryter. Neej, denna dagen är absolut inte min dag. .OP



Hoppas ni haft en fin måndag iaf.

Kram

2009-07-20 @ 18:25:04
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0