God morgon!

Ännu en morgon och sitter här och min lilla dotter sussar!
Hon har haft en sovmorgon vecka, visst hon har somnat 21-22
på kvällen. För att sedan sova till mellan 10-11 på förmiddagen.
Hon borde kanske i stället somna kl.8.00 och vakna kl.8-9
ska försöka vända på det lite! =)
Men hon är så glad och go på kvällen så det gör liksom inget!
Bara roligt för övriga familjen att hon är vaken och träffar dom!
Men som sagt en dag är det väl dax att vakna med tuppen!
Så det är bara å njuta *ler*

Ha en bra dag alla... det ska vi ha.... vi ska åka till Claras farmor
och farfar i Ransta i dag och hälsa på!!!

=)


Kommentarer
Postat av: emma

tack för kommentaren

2009-07-08 @ 09:24:09
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jösses! Sover hon så länge?? Varje natt?

Jag tror inte alltid man kan styra när barnen vill gå och lägga sig. Vi har försökt lägga om Ludwigs dygn men han ska prompt vakna halv 5-5 och det gör han vare sig han somnar kl 18 eller 22. :o)



Tack för din fina kommentar! ^^

Jag tror faktiskt att vilken förälder som helst hade gjort samma sak som jag. Man gör det man blir tvungen till. Allt för sina barn. ♥



Hoppas ni får en fin dag idag.

Ludwig ska få vara en stund med sin mormor idag så ska jag faktiskt ut och äta god mat med väninnorna. Ska bli skoj.

Kram

2009-07-08 @ 12:30:44
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0