Hej igen....

Vår dator craschade..... =(
Inget vidare kul fyyyyyyy å dyrt blev det!!!!
Ja man är ju inte direkt full av mynt i börsen
nu när man är föräldraledig =)
Blir så less på detta matriella samhälle
i bland, helt förlamad utan dator.....
I bland skulle jag bara vilja försvinna in
i skogen å bosätta mig ien liten röd stuga
för ett tag och bara vara ett med naturen!
Är det fler som känner så i bland?
Detta har fått mig att njuta med Clara här
och nu.....
Vi har borrat in oss i grannens hallonbuskar
känt på det taggiga, blad, grässtrån, smakat
på hallonen, smakat på rabarberstjälk.
Vi har varit i lekplatsen, gungat å gungat,
stoppat tårna i sanden, känt på sanden
och smakat på den.....
Letat kottar smakat på dom, vi har gjort en
mobil med en pinne och hängt kottar i den.
Nu smyckar den Claras rum!!!!
Å vet ni jag känner mig som en bra mamma
vi utforskar naturen och vad den har att ge!!!
Skippar att slicka på mobilen eller fjärrkontrollen.
Hon kommer ändå en dag att upptäcka dessa
i detta matriella samhälle å värre lär det vara
när hon vuxit upp......
Hahahaha ja vad gnällig jag var nu jag vet!!!!
Men jag fick bara en sån tröttkänsla på att vi
inte njuter, njuter av livet å allt fint och vackert
som bara finns överallt å helt gratis!!!!

Stor kram till alla er som läser....
Jag ska försöka få in lite bilder från vår tripp i
Öregrund/Östhammar.
Innan vi åker igen denna gång till Waldersmarsvik!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ni är ute och flänger en hel del. ^^

Waldemarsvik är fint. Hoppas ni får en fin tripp!

Kram

2009-07-29 @ 08:06:26
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0