Hockeyhallen mitt i Juli känns lite knepigt!!!



Att sitta i en sval hockeyhall mitt i juli känns faktiskt lite knepigt!!!
Min son Sebbe nr:12 har VHL läger denna vecka i Rocklunda.
Det innebär att man lådsas att man spelar NHL men i stället
VHL Västerås hockey leauge. Sebbe spelar med *San jose Sharks*
(Om det nu stavas så *ler*) Två matcher i dag!!! Två i morgon!!!

Jag passade på att ta en lååååånnnngg promenix i dag, totalt blev det
närmare 1½mil och i rätt raskt tempo så gissa om rumpan värker!!!
I bland när jag går så känns det som jag skulle kunna gå hur långt
som helst!!! Jag liksom kommer in i ett meditativt tillstånd,,,,,,,
Och tankarna svävar fritt, jag tror faktiskt att Clara känmner samma
sak. Hon sitter tyst i vagnen och bara njuter och ser sig omkring!
Men hon är ju van sedan hon föddes att åka vagn!!!

Vi har varit ute hela dagen och det har varit underbart!!!
Hoppas vädret är okej i morgon också!!!! Så vikan promenera till
Rocklunda och titta på hockey mitt i Juli rätt knäppt egentligen!!!

Ha det gött, nu ska jag ta mig ett hett bad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0