Ja en dag full av regn...

Inomhus hela dagen har vi varit!!!
Städat blev det och så skönt det känns nu!
Svärfar var ute och åkte så han kom förbi
och tog en kissis med vovven skönt!
Då slapp Clara och jag ut i spöregnet!!!
Bakat jordgubbspaj, Henriks bror och tjej
var här i kväll och fikade!!!

Clara har ont i munnen lilla tandsingen på väg,
jätte ledsen och lite kinkig i dag på efter-
middagen! Sov ingen eftermiddags vila så
hon har somnat för kvällen nu!!! Helt utmattad!!!
Jag ska försöka lägga mig lite tidigare på
kvällarna och inte blogga efter tolv, vi får se
om jag klarar det!!! *ler*

Sebbe sommar jobbar!!! Med Henke....




Det är jobbigt att jobba, sover i bilen påväg hem *ler* Sötisen!!!


Hoppas solen snart kommer....
Bakom molnen finns en sol!!!
Skulle vi uppskatta solen om inte regnet fanns?
Näe förmodligen inte!!! Eller???
Nu ska jag lägga mig med tösen hon vaknade igen
tandsingen som spökar!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

näe men de skulle ju absolut inte göra nåt om solen ville skina NÅGRA fler dagar!!! Å gärna värma lite mer!! :-(

2009-07-10 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0