Jag kan...



I dag var jag och köpte jordgubbar på Hälla 10kr litern jag köpte 20 liter
till mina svärföräldrar och 10 liter till oss!
När jag sedan kom hem och rensade dom så fick jag rensa bort 2 liter.
Ja dom var inte i speciellt bra skick och inte smakade dom så mycket heller.
Bara att konstatera att jordgubbssäsongen är över!
Så på med höcklet och safta och sylta det var enda utvägen!
Tänkte att nu ska jag också skaffa mig lite pluspoäng hos Sebbe!
Så jag kokade sylt utan klumpar, det värsta han vet är sylt och youghurt
med klumpar. Jag är nog inte en bull och sylt mamma men jag kan om
jag sätter den sidan till *ler*

Ps. Ja jag vet att klockan är mycket,,,, så natti natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gott! Hemmagjort är alltid godast! Min mamma är också duktig på att göra själv med jag får själv aldrig ändan ur vagnen. :oP Jag vet föresten inte om jag kan iaf. :o)

2009-07-09 @ 06:58:46
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0