Joggat

Full av energi i dag nöjde mig inte bara med att bakat
och packa.... Tog en joggingtur också, med min son!
Men han ville inte jogga med mig utan joggade före *ler*
Men han var ett bra dragplåster.... och lite snabbare! *ASG*
Och trot eller ej mannen i huset blev inspirerad och tog sig
en tur han också!!! Vilken dag i dag skön har den varit!
Nu ska jag sätta mig på min altan med ett litet glas röttvin
och en pizzabulle!!! Sen blir det bingen!!!
Jag kommer nog inte åt nån dator nu när jag åker i väg,
så jag skriver i slutet av veckan!!!
Ha det gött!!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Christine

Nu får du komma hem och skriva i din blogg. Saknar läsningen.

2009-07-26 @ 08:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0