Lite bilder från vår tripp till Granis i Östahammar/Öregrund

                           Min underbara lillasyster Ellis!!!



                                

                                 Mys med mormor!!!





  Älskade sonen.....



    Ellis virkade ett urgulligt hårband till Clara jag har beställt fler :-)




Myyyyyssssss mysigt så jätte mysigt, trots att det var husvagn :-)
Inte min grej precis att bo i sk. *tattartermos* som vi brukar skoja
med mamma och viggen och säga dom bor ju där hela sommaren!
Men jag måste medge att det var riktigt nice *blink*


Kommentarer
Postat av: Tina Svensson

Kul att se Maggan igen. Du får hälsa henne när ni pratar nästa gång.

2009-07-31 @ 10:21:26
Postat av: Erika

Husvagn is the shit! Jag ska tvinga med Martin ut på husvagnsemester nästa sommar. hehehe...

2009-07-31 @ 19:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0