Mys i soffan å sen promenix....

Ja i detta väder vill man ju bara goa upp sig i soffan!!!
Så fick det bli med en pigg tös (där fick jag efter denna sovmorgon)
Men kl.22.00 efter två flaskor välling slog hon ihop sina blå!!!

Så en film i kväll SEVEN POUNDS med Will Smith
En sevärd film absolut!!!
Har ni sett Jackten på lycka och gillade den, så gillar ni den här!
Den handlar om en man Ben Thomas som har ett mycket tungt
samvete efter att varit med i en trafik olycka!
Han beslutar sig för att göra något bra för sju personer han inte känner!
Men så förälskar han sig i en av dessa personer och det får honom
under gungning!!! Men han fullföljer sitt kall!!!
Mycket känslosam film jag fällde en och annan tår iaf.

När tösen somnat och filmen var slut så var jag ju lagom sugen att
gå ut med vovven. Men när jag väl kom ut och kände diset mot kinderna
så beslutade jag mig för en långis så det blev det!!! Skööönntt!!!

Hoppas solen iallafall kommer snart igen!!! Och värmen =)

Nattinatt och sussa gott!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Den filmen har jag velat se länge. Jag tror den är riktigt bra. ^^ Hoppas jag också får tid över till det någon kväll.

Kram

2009-07-07 @ 07:39:37
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0