Mysdag med mina älsklings tjejer.... Carro och Clara









En underbar mysdag med mina tjejer i dag!!! Carro promenerade hem till
oss i morse. Vi åt frukost och grejade lite på datorn.

Sen promenixa vi till Vasaparken och matade änderna, vet inte vem som
tyckte det var roligast??? 20 åringen eller 7 månaders tjejen??!!! *skratt*
Sen promenixa vi och lämnade in film, sen till Rockis där vi fikade i gröngräset!
In igen i en sval hockeyhall, det var sjätte eller sjunde hockeymatchen vi
såg den här veckan.....

Det har blivit många promenader till Rocklunda!!!!
I dag blev det 1,2mil totalt har det blivit närmare fem mil!!!!

Måste bara säga att när jag låg i soffan i början av december med mina 
elefantben och 22kg + så trodde jag aldrig att jag skulle gå så här igen!!! 

Jääääättteee mysig dag med mina tjejer!!! Som jag älskar så mycket!!!

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem... Han jobbar över idag!
Hästpass 7.00-02.00 hmmm.... 19-20 timmar men sen så har han semster!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett härligt sommar fynd paket :)



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-sommarfynd-paket.html



Vad gärna med :)

2009-07-17 @ 12:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0