Nu ska ni får vara med på min nostalgi resa......

Kolla in detta jag har bläddrat runt i våra renoveringskort och
se vad jag hittat.... För dom som inte vet har vi bott i vårat hus
i 2½ år huset är byggt 1935 och var i stort renoverings behov.
Här är lite av resultatet......


KÖKET




HALLEN


VARDAGSRUM / DATA / SKÖTRUM


TRAPPEN UPP

CLARAS RUM


TOALETT

Sebban och jag i målartagen...


UTSIKT FRÅN FARSTUKVISTEN

Oj vad vi har grejat och grejat under den tiden vi bott, det förstår jag nu när
jag tittar på korten. Vi trivs så bra i vårat hus!!! Och en dag blir vi väl klara *ler*

Kommentarer
Postat av: TÄVLING! - Elins blogg - foto & vardag.

haha du behöver inte länka till tävlingen bara min blogg :) markera bara ordet elin och tryck på länka där uppe där man kan välja bland bektygen och skrivai n www.eeeelins.blogg.se :)

2009-07-15 @ 21:29:19
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0