Pass fixat!!!


I dag var jag och fixade pass till lilltösen... femte gången gillt!
1:a gången kom jag dit och upptäckte att vi missat bevittningen på ansökan.
2:a gången kom jag kl.9 en torsdag, då öppnade dom kl.11
3:de gången så somnade Clara meddans vi väntade, så vi gick hem!
4:de gången var det 25nr före mig så jag gick ett ärende och kom tillbaka kl.15.05 =stängt!
5:de gången tog jag nummer och satte mig och väntade så nu är det fixat!

Och Clara hon tyckte det var jätte kul att sitta och bli fotograferad *ja hon är ju van, ler*

Så nu är det bara och vänta på sms att vi får hämta ut passet... så 19 augusti bär det
i väg till Samos!!!! HÄRLIGT ska det bli!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0