POWER MEET GRILLPARY


Powermeet i helgen, jag är ingen fantast av raggarbilar.... så jag kollar mer på
som sportiga åken *ler* Men powermeet är kul folkfest. Så vi ornade ett
powermeet grillparty å lyckat blev det! Å regnet höll sig undan!!!!


Dock en liten skur kom det... här grillar husvärden!!!


Vi åt och minglade omvartannat för att få plats!!!


Mingel!!!


Vi tog upp en rejäl gräsplätt!!!


Martin & Oliver crusar....


Johan & Thea oxså!!!


Syrran & Peter!!!


Jag & älsklingen!!!


Hmmm,,,,,,, nice viper,,,,,,,


Ulle & Magnus


En liten powermeetare... *ler*


Lite småkallt när mörkret föll på......

En mycket mysig grillfest.... tack alla det gör vi om!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

tack själva! de va jättetrevligt!

2009-07-06 @ 20:27:05
Postat av: Erika

du förästen!! du har väl kollat min bdb?? fniss

2009-07-07 @ 12:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0