Regnet kom...

Jag vaknade i morse å armarna värkte som f-n....
Kom inte ur sängen... Clara sov till 9.30 och låg kvar
och blundade hon ville inte heller vakna och gå upp.
Tur för mig, tänkte vad har jag gjort för att få så här ont?
Och vips så började det ösregna och åska.
Jaha vädret!!!! Dom som påstår att inte vädret påverkar
när man har värk har helt fel absolut!
När lågtryck och åska kommer, lika så blåst!!!
Så blir jag mycket sämre!!! Jag vet jag lever med det!
Dom som inte tror på det, har oftast inte värk!
Men nu är jag uppe och Clara pigg och vaken!
Ska åka och handla lite inför grillfesten i morgon!
Skönt faktiskt med lite regn hoppas det bara lättar
upp till kvällen och morgondagen!!!
Bra för gräsmatten så den inte blir torr och sträv *ler*

Ha en bra dag alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag känner också av oväder i form av värk i lederna. Och huvudet. Och mor min som är reumatiker märker det definitivt. det är ju inte för inte som reumatiker kunde få rabatterade resor till värmen vintertid.

2009-07-03 @ 12:34:44
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0